Następne wybory odbędą się jak je ogłoszę. Napiszę o tym na blogu i na 100 % w jakimś poście na goSupermodel. Zachęcam do brania udziału :).
Może już wiecie... Wybieramy zespół, który będzie pomagał w pisaniu bloga.
Chcecie poznać zespół? No pewnie! Pisałam już o tym post, lecz przypomnę jeszcze raz! Oto prezentacja przygotowana przeze mnie (iTemperowka) :) Mam nadzieje, że się spodoba ; >
Serdecznie gratuluję :)
Wasza
III Etap wyborów.
Przechodzą:
- Natalie Brown
- duffy1213
- Chiquita
- Daisy_
- Konevi
Następne zadanie:
1. Zrób kolaż pt. "Buty i butki"
Zamieść w nim różne rodzaje butów np. szpilki, trampki itp...
Do tego opisz swój ulubiony rodzaj butów i ten którego wręcz nienawidzisz.
Jeśli nie potrafisz robić kolaży ze zdjęć po prostu ich nie rób. Ale jeśli zrobisz nawet jakieś gówienko za przeproszeniem masz większe szansę.
Powodzenia :)
_________________________________________________
Teraz czas na II etap.
Uczestniczki:
- Natalie Brown
- Duffy1213
- izunia07
- Chiquita
- Daisy_
- Konevi
- Adrianna38
- Natalcia10
- lajla1
Niektórym dziewczyną po prostu dałam szanse... Kolejność zupełnie przypadkowa, pisałam w takiej w jakiej otrzymałam zgłoszenia.
NASTĘPNE ZADANIE:
Napisz dlaczego chcesz ze mną prowadzić bloga, opisz swoje zalety, doświadczenie.
Przedstaw się (imię, wiek, zainteresowania itp.)
POWODZENIA
Czas do 18:20
Czas do 18:20
___________________________________________________
I ETAP
Uczestniczki:
lajla1
Palusia
Natalcia10
Adrianna38
Paulinacukierek
duffy1213
Konevi
Malinka55121
Natalie Brown
.Anka.
Doktor S
Dulitutka
Chiquita
Sandrula
Daisy_
Alex323
izunia07
Niebawem wybiorę dziewczyny do II etapu.
super przeszlam
OdpowiedzUsuńJestem :D
OdpowiedzUsuńWysłałam linki z niecierpliwością czekam na wyniki. ;DD
Jeah.
OdpowiedzUsuńCiekawa jestem ^^
By Natalcia10
Anonim - te dziewczyny co się zgłosiły :)
OdpowiedzUsuńSuper przeszłam!
OdpowiedzUsuńPS:lajla1 jestem
Aha ^ ^
UsuńZaraz wyślę, zaraz >.<
OdpowiedzUsuńJestem w 2 etapie jeee ;DDD ;*
OdpowiedzUsuńJuż wysłałam parce. :)
Chiquita. <3
Wysłałam Pracę :P
OdpowiedzUsuńNatalcia10 : D
Za 10 min wyniki^^TAK?
OdpowiedzUsuńJuż wysłałam.Dawno temu xd
OdpowiedzUsuńKiedy będą wyniki?Sorrki że pytam
OdpowiedzUsuńZaraz publikuję wyniki :)
OdpowiedzUsuńtekst wysłany, teraz męczę się nad kolażem
OdpowiedzUsuńŻyczę wszystkim powodzenia! :)
OdpowiedzUsuńJa osobiście już wszystko wysłałam, a mój kolaż to jakaś masakra ;p
Powodzenia. :)
OdpowiedzUsuńJa odpadłam...